Intrebari frecvente

Prima pagina / Intrebari frecvente
Informatii utile
Contact
  • Telefon mobil: (+4) 0799 404 808
  • Telefon mobil: (+4) 0799 404 808
  • Email: contact@sigtra.ro
  • Program: L-V: 08.30-17.30

Intrebari frecvente

Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';
c) Poti verifica direct din contul tau sigtra.ro traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute de sigtra.ro, te vom anunta pentru data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom, atunci cand produsele tale sunt pregatite, te vom anunta telefonic sau in scris. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client sigtra.ro

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi si sa ne transmiti atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

Nu am primit factura. Ce fac?
Daca nu ai primit factura odata cu coletul contacteaza-ne la numerele 0799 404 707, 0799 404 808, sau prin e-mail contact@sigtra.ro, si iti vom trimite o copie a acesteia.

In cat timp este reparat un produs defect?
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne contactezi si sa ne transmiti atat datele comenzii ce trebuie refacute, cat si noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica.

Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?
Contacteaza-ne la numerele 0799 404 707, 0799 404 808, sau prin e-mail contact@sigtra.ro, si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre sigtra.ro, in contul indicat. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea contactactandu-ne la numerele 0799 404 707, 0799 404 808, sau prin e-mail contact@sigtra.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.